Kulturnisse



Igår kväll var det den årliga kulturnatten i Karlstad.

Det fanns en hel del spännande aktiviteter men jag höll mig mest vid dansbanan.

Där var det två liveband under kvällen, givetvis var swingbandet, Swing Cats klart bäst med en medelålder på 87 år! f*ing amasing! 

Hela vår SunCitySwing klubb var där för att svänga våra lurviga. Men jag fick även dansa lite bugg med min nya danspartner, inte helt fel.



Min outfit för kvällen
Jag hade egentligen tänkt inviga min nya röda klänning från Mango- Rhodos, men det var ju så himla kallt... tills jag började dansa vill säga.. haha!



Be true*

Kommentarer
Postat av: Louise.

über fin verkligen!! :O

2011-09-18 @ 16:47:59
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0