100% alkohol


Jag är så trött på alla som säger:
- "Jag ska bara dricka upp det här innan jag dansar".
Eller,
- "Vi syns på dansgolvet om ett par öl" etc.

Om det handlar om att "våga" dansa så räcker det med ett glas vin eller en öl inte 10 tequila shots.
Det finns inget osexigare än att dricka för att våga.

Ne det är nästan så att man ska bli nykterist... för hur jävla kul har man med alkohol egentligen? Visst man har haft en del roliga kvällar, men berodde det verkligen på spriten?

Jag tror helt enkelt att ungänget, musiken, bandet som kanske spelade var väldigt bra just då. Kanske var man bara jäkligt taggad - att få dansa av sig eller att se just det där bandet man längtat efter att se.

Men visst har det sina fördelar:
*illamående under kvällen
*Bakfylla
*Hål i plånboken, hjärnan och tids nog även i levern.



Visst, ett glas vin, någon öl eller drink, fine! Men allt annat, why?
Gäller?
- Minst minnen från kvällen innan?
- Flest borttappade mobiler under året?
- Den som tar längst tid på sig att gå de 100 metrarna till bussen?
- Den som somnat mot flest lycktstolpar?
- Och där fyllecellen är Top Notch?

Be true*

Kommentarer
Postat av: lojjs*

Håller med! :D Jag ska inte dricka på as länge nu!

2011-09-10 @ 14:22:03
URL: http://h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0