XXO Mallorca


Krämig och härlig Amarula samt en klassisk Malibu.

Idag kom min mor hem från sin semestervecka på Mallorca och givetvis hade man gjort en del beställningar...


Ingen mindre än Dita von Teese var med på planet.

Contreau limited edition med Dita Von Teese, jag menar hallå!

Dessutom fick man med en ursöt rosa shaker med en tassle på!


Och dessa sött förpackade viner! Helt underbara, Grrr!!! 
Eftersom jag inte är någon vidare vindrickare övertalade jag min pappa att köpa dem, med enda villkoret att jag skulle få flaskorna sedan.

Eftersom det lutar åt förpackningsdesign till hösten skyllde jag på att jag behövde dem i studiesyfte... (Man är inte dum!)


Njut av den goda drickan, men drick försiktigt!
Love you all!! xxx

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0