Ta det försiktigt, är ni snälla.

Det var under jullovet, när jag var hemma i Sverige, som två tjejer blev påkörda här alldeles i närheten av där jag bor i Glasgow. Ingen av dem klarade sig tyvärr och det ligger nu fullt med blombuketter på trottoaren alldeles intill övergångsstället vid busstationen. Jag passerar det stället flera gånger i veckan...

Och inatt var det nära att jag förlorade någon som står mig mkt nära.
Om ni ännu inte har hört om olyckan på Hammaröleden så lär ni ju läsa om den i tidningen imorgon.

Ta det försiktigt är ni snälla, speciellt nu i detta väder.
Jag vill gärna ha alla mina nära och kära kvar, inklusive min pojkvän.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0