Saknad



Vad jag saknar saker!

Ja saknaden börjar bli stor nu när man har varit borta sålänge. Tänk att jag bott i Glasgow ända sedan i September.
Tre veckor över jul är inte tillräckligt med tid för att hinna med allt man längtat efter.
Ja kanske är längtan ett bättre ord, jo jag längtar efter så mkt.

Tänk alla mina fina kompisar, min dans, ishallen som jag i stort sett växt upp i, maten, mammas mat allt det där som är uppenbart men också allt smått.
De där små nyanserna som är så viktiga att uppskatta men som också är lika svåra att uppskatta, det är det jag känner.




Till viss del kanske man ska vara tacksam, för det är ju underbart att inse värdet av saker, men hur mkt jag än inser och uppskattar kan jag inte få ta del av allt det och det är jobbigt.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0