Partymyra



Igår var det Australian day, och därmed party!

Eftersom det var Australian day ville självklart min australieniska klasskompis ut och ta en öl eller två på The Walkabout (en australiensisk pub). Och givetvis följde man med, det var ju nationaldag och allt.

Enda problemet var att det kanske inte bara blev någon öl som det var tänkt, utan istället utvecklades till riktigt partande! Med både tequila och jägermeister i magen hoppade vi omkring och dansade som galningar ända till 2 på natten.

Men min stackars mage som inte är van vid öl gjorde att jag inte mådde så bra. Det blev lite för mkt helt enkelt!
Ne, om man ska dricka ska man dricka försiktigt, kom ihåg det!
(Ska själv göra en notering om detta)

För att masa sig iväg till skolan imorse... ah det var tufft.



Kvällen till ära hade jag min nya TopShop-kavaj och mina Levis.
Tyckte att jag blev lagomt uppklädd för en pubkväll.

Tyvärr såg jag att ryggsömmen i kavajen hade töjt sig lite efter allt dansande. Det syns väl inte så jättemkt men är tråkigt då den precis är ny och jag gillar den så mkt.

Aja, livet går vidare! :) 

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0