I'm proud!



Ja, vad är det nu som jag är så stolt över?

Jo, jag har nämligen skapat min första ordentliga photoshop bild.

Bilden ovan är slutresultatet och bilden nedan är orginalet.
Kartan som ligger under mina fötter är en liten del av världskartan på Herrängs dansläger. Nålarna visar varifån alla dansare har kommit från och precis där mina fötter är samlade är såklart stjärnan i det hela, Herräng! 



Och ja, ni får skratta!
Jag vet att det är sååå många där ute som är haj på detta med photoshop, men alla är vi ju nybörjare någon gång, eller hur?

Så jag tänker minsann sitta här i min naiva lilla glädjebubbla och vara stolt över att jag ens vågat öppna programmet och dessutom har klarat av steg ett, att kombinera två bilder till en.

Be true*

Kommentarer
Postat av: Susanne

Snyygt! Har suttit med Ps en del och vet hur knepigt det kan vara. Kram

2011-01-21 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0