Show girls-drömmar

  

Jag har precis kommit hem från Örebro där vi har dansat Lindy.

Det var jag och tre till från vårt kära lindysällskap Sun city swing som knödde in oss i Anns lilla gula bil för att åka på en liten tripp till Örebro för att socialdansa.
Kvällen var mycket trevlig och vi passade på att knyta lite nya kontakter med Örebrofolket.

På hemvägen stannade vi till i Karlskoga för att köpa oss något att äta. Man blir hungrig av att dansa ska jag be att få tala om.

Under resterande delen av hemresan lyssnade vi på go och retroinspirerad musik.
Det blev otroligt god stämning, dessutom lyckades jag drömma mig bort om ett liv som "show girl" givetvis i retrotappning och gärna tillsammans med ett band.
Tänk er att få turnera runt i Sverige med ett tjejgäng och ha bokade showtillfällen.
Glitter och glamour blandat med en dirrty road trip, det är vad jag kallar livet!

Be true*

Kommentarer
Postat av: lojjan*

vi borde få bli perry and the travellers show girls! ;)

2010-03-20 @ 09:44:48
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0