Sex, sex & Drama

passion_night_1-1.jpg Passion image by addictive_acceptance
bilder: http://rajtantajtan.blogg.se/images/2009/sabrunskugga_50690191.jpg&imgrefurl=http://rajtantajtan.blogg.se/2009/august/&usg=__bcsT6VNO1bElJMBFByRLtZURmlM=&h=334&w=500&sz=27&hl=sv&start=10&itbs=1&tbnid=c2jRs2zThPpL8M:&tbnh=87&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dspetsunderkl%25C3%25A4der%26hl%3Dsv%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1
http://media.photobucket.com/image/passion/addictive_acceptance/passion_night_1-1.jpg

Av någon anledning har större delen av dagen handlat om sex för min del.

Min dag började hemma hos min pojkvän så att säga. Senare idag googlade jag när jag av en slump kom över några intressanta sextips och det slutar inte där.
Förut gav mamma mig ett nummer av kattis&co som hon inte ville ha, det råkade givetvis vara ett temanummer med ämnet lust och passion. 

Dessutom har jag blivit "uppvaktad" av en kille per telefon och via sms under kvällen. (Har väl iof inte direkt med sex att göra, men något annat intressant måste jag ju också blanda ut med.) 
Han hörde sig för hur jag trivdes ihop med min pojkvän. Och för bara två timmar sedan fick jag ett vänligt sms där han bad mig höra av mig när jag var singel igen.

Hmm, vet inte om man ska bli sur för att han antar att det ska ta slut eller smickrad av hans intresse för mig.
Efter lite fundering har jag ändå bestämt mig för att det är positivt. För indirekt är det ju ändå smicker för min del och det mår man ju alltid bra av.

Uppskattning är A & O, uppskatta partner, vänner och familj det mår alla bra av!

Däremot blev inte min pojkvän lika glad. Han blev rätt arg speciellt med tanke på att han är lite bekant med mannen i fråga...

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0