Restaurangbesök

   

Idag Torsdag fyller min mor 50 år! -"Hurra, hurra!"

Så givetvis krävde denna dagen ett restaurangbesök. För min del blev det en rätt inehållande pennepasta, oxfilé i gorgonzolasås samt grönsaker. Det var riktigt gott och minns jag inte helt fel så hette restaurangen Alfie.

Egentligen är jag inte så jätteförtjust i själva restaurangbesöken i sig. Tycker nästan att det är lite töntigt med alla svenssons som sitter och låtsas vara fina, ska umgås och ha trevligt. Det kanske är bara jag som tycker så här, men på något sätt känns det så tillgjort som om allt bara vore på låtsas.
Är det någon annan som har tänkt i dessa banor? Eller är det bara jag som är lite knepig?

Den fina rutiga skjortan är faktiskt min farfars gamla! Pappa hade lagt undan den som målarskjorta, men som tur var, var den fortfarande hel och ren. Vilket fick mig att lägga beslag på denna snabbare än blixten.
Under bar jag min catsuit från Monki matchat med min jätteklocka samt lite "blingbling" på ena handleden.

Be true*

Kommentarer
Postat av: lojjan*

Skjortan var jätte fin! Ja jag har med tänkt så även med fik!

2010-03-07 @ 08:42:25
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0