Jorden runt med HKK



Ja, och så var det dags igen, för konståkningsuppvisning.

Vår årliga vårshow står alldeles runt hörnet och får hela klubben att surra omkring likt små yra humlor på våren. Det ska göras koregrafi, program, affischer, kläder, musik och en massa annat. Temat i år är Jorden runt med HKK.

Nu på Torsdag är dagen med stort D.
Vi börjar 12.30 med en skolföreställning för traktens låg och mellanstadium.
Senare på kvällen, närmare bestämt 18.30 öppnar vi för allmänheten.
Vi tar inträde på 40 kr/vuxen 20 kr/barn (barn under 5 år, gratis). Pengarna går givetvis till klubben för att fortsätta bedriva vår verksamhet. Platsen är som vanligt Hammarö ishall.

Jag kan garantera att det är den bästa show vi någonsin haft, det blir bara bättre och bättre!

Så ta med er alla ni känner för en underhållande kväll!

Hjärtligt Välkomna!

Be true*

Kommentarer
Postat av: Lojjan *svar på kommentar*

Ja det hittade jag! Från Face Stockholm i Göteborg men jag hittade ävn ett från Make up store där borta. (kan ju finnas här då) Den hette EGG PLANT färgen jag köpte.

2010-03-10 @ 06:53:09
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0