Gaga på kudden



Ja än en gång har jag inspirerats av denna damen.

Lady Gagas nyligaste påhitt är ett samarbete med ingen mindre än Beyoncé Knowles. Det kanske är Sasha fierce som äntligen träder fram i denna
reklamfilm(?). Namnet anammade hon för ett bra tag sedan men det behövdes en Gaga för att få henne att leva upp till namnet. 

I denna störda och underbart konstiga film verbaliserar dem ett jäkligt bra "statement".
- "Trust is like a mirror, you can fix it if it's broke
    but you can still se the cracks in that mother fucking reflection."


J*gt bra sagt och värt att komma ihåg och sedan är det sådär lagomt dirrty kaxigt!
Så därför ska jag trycka det med en snygg text på en prydnadskudde. Den ska blandas i min nya våriga sockersöta kuddkonstellation på sängen.
Fiffigt va?

Inte trodde man att Lady Gaga skulle inspirera till heminredning, men den som lever den lär.

För den som vill se videon av Jonas Åkerlund:
http://video.se.msn.com/watch/video/se-videon-som-alla-snackar-om/ape64s9t

Be true*

Kommentarer
Postat av: Per

och henne ska jag se i maj på globen ;)

2010-03-22 @ 16:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0