Gbg-utflykt


                                        foto:Leah

Äntligen hemma efter en helhelg i Partille/Göteborg.

07.00 i Lördags morse avgick tåget mot Gbg.
Så snart jag kommit fram hämtades jag vid stationen för att sedan åka till Partilles ishall.
Ishallsvistelsen var anledningen till min utflykt då jag var med som tränare till fem åkare från klubben.

Igår han jag med en liten runda på stan.
Jag kikade efter lite basiclinnen och hittade två varianter på H&M, men eftersom båda var långa linnen kunde jag inte bestämma mig om det var det jag ville ha, så det blev inget med det.

Däremot blev det en kavaj från H&M som jag provade för ungefär ett halvår sedan. Jag hade verkligen tur att den fortfarande fanns kvar. Jag tycker den är riktigt snygg!
Jag blev bjuden på "tjejkväll" på Carlings på Kungsgatan 56 i Gbg. Så jag bestämde mig för att ta med mig Knark (en kompis och nej hon knarkar INTE :p) dit.
Det blev faktiskt två oversizelinnen, ett kortare vitt och ett längre grått samt lite jordgubbs mousserande vin som de bjöd på, inte helt fel!

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0