Himlen gråter



Gårdagens underbara väder håller i sig och regnet bara öser ner.

För en stund sedan skjutsade jag pojkvännen till några av hans kompisar. De ska tydligen iväg på någon spelning, utomhus! Dock med tak, men ändå.

Vad gör jag då? Jag sitter hemma och är trött och hoppas på att dem får det riktigt j*a tråkigt där borta. Moahaha!
Ja, för jag ville nämligen att han skulle stanna hemma hos mig ikväll men nej då! Så för en gångs skull ska jag vara självisk och önska att det blir tråkigt för dem.

Tillochmed vädergudarna är på min sida; -"power to the people!"

Be true*

Kommentarer
Postat av: lojjan*

hahah vad ond!

2010-06-12 @ 22:18:29
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0