Grekland nästa!

28/6- 5/7


Skiathos stad

Det var i Torsdags som mamma bokade en resa för henne och mig till den grekiska ön Skiathos.

Vi har under några veckor planerat att åka till Grekland just detta datum (imorgon bitti, Måndag) men vi väntade på sistaminuten-alternativen.
Så slutligen blev det alltså Skiathos, den lilla ön utanför det grekiska fastlandet, där delar av filmen "Mamma Mia" är inspelad.


Sist jag var i Grekland var jag på Kreta med Lojjan och våra mammor.



Jag blev brun.


Vi köpte enorma solglassögon.


Lojjans läpp blev svullen, efter att ha solat med läppglans.


Vi var helt enkelt allmänt snygga.


Be true*  28/6- 5/7 Skiathos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0