Running through the woods



Idag plockade jag fram mina löparskor och passade på att slå det samman med en träff med en gammal kompis.

Det var vid lunch som pojkvännen skulle gymma då jag fick sådan lust att hänga med och ta en sväng i spåret. Jag ville ju inte springa själv så först försökte jag få med mig Elkin, men hon skulle duktigt sitta inne hela dagen och plugga körkortsteori.

Som tur var ringde då istället en annan tjej som på given signal, hon fick bli min springkompis!

Det kom en skur under tiden som vi sprang men det kändes bara skönt och svalkande och befriade oss en stund från mygg och bromsar.

Nu känner jag mig laddad så det blir nog även en sväng imorgon.

Be true*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0