Ett danssteg närmre Herräng



På Lördag beger jag mig mot den lilla orten Herräng med det stora internationella Swing-lägret.

Trots att det är några dagar kvar tills dess har jag redan börjat packa min väska. Jag var tillochmed in till stan en sväng för att utöka mitt håraccesoar-förråd som är en viktig del i Lindy hop-livet.

Den vita näckrosen, den stora röda blomman m. vita prickar och de två små röda rosorna är alla köpta på H&M idag.

Den prickiga blomman finns även i svart och puderrosa och ingår i H&M's höstkollektion.



Här ser ni hur jag prydde min frisyr med en hel del olika blommor, det matchade jag med en hög uppsatt lugg. Piffar upp den mest alldagliga samt tråkiga klädsel.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0