Andra gången gilt!



Idag hittade jag rätt!

Jag och mamma lyckades tillslut hitta dem perfekta "mellan"-skorna till mig. Varken varma eller kalla, lätta att hoppa i och ur, sköna och snygga.
Känns skitbra!



Psst!
Om ni älskar dessa lika mycket som jag ska ni leta upp dem på Bergqvists skor där dem har 30% REA på dem. (Scorett har dem till ordinarie pris)

Om ni undrade vad det var för skor till höger i första bilden så ska jag nu avslöja det, det är mina nya dansskor. De tidigare jag hade var helt sönderdansade, sulan var liksom uppäten, en tidsfråga innan jag dansade direkt på fotsulan med andra ord!


Okey, det var ett litet snedsteg, det erkänner jag..


Jaa, jag vet vad ni tänker...



Jag ska inte köpa fler skor!

...på ett tag iaf..

Tommy Hilfiger: 489,50 kr (Ord. 699 kr, 30%)
Fred Perry: 298,50 kr (Ord. 599 kr, 50%)
Tiamo: 300 kr (Ord. 599 kr, 50%)

to be continued...

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0