vardags-charleston

 

En variant på en alldaglig charlestoneuppsättning.

Ja det är inte svårt att älska 20-talets påkostade mode, inte allra minst de tidstypiska frisyrerna. Men att fixa en sådan frisyr med finger waves varje dag kan nog trötta ut de flesta.

Istället kan man göra 20-talsinspirerade varianter i lite mer bohemisk tappning. Inget kan bli enklare och snyggare än så till vardags.

Här har jag tagit ett tvåfärgat hårband som jag har placerat runt huvudet då jag har haft utsläppt hår (Gärna lite okammat, fäster bättre då).
Sedan har jag krasst stoppat in det lösa håret runt hårbandet. Klart!
Om man känner att det behövs kan man använda några hårnålar.

Hårband: Monki 10 kr (75% REA)

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0