Vampire fashion



En liten sidotrend som jag snappat upp är denna bleka kontrastfyllda stil jag vill kalla glam vampire.

En stil som jag personligen gillar starkt, men för att skilja sig från en "vanlig" fashionista behövs det kalla blonda håret och de blodfärgade läpparna.
Håret har jag men det tycks vara omöjligt att få tag på ett bra läppstift/läppenna.

Nu handlar det om månader jag har hållt utkik efter detta, hur svårt kan det egentligen vara?
Tydligen kan det inte sälja så bra med tanke på att jag inte sett ett enda ute i affärerna, fast med tanke på hur snyggt det är förstår jag inte den teorin heller.

Är det någon som har ett tips om vart man kan finna den riktigt svartröda nyansen?

Be true*

Kommentarer
Postat av: matilda

make up store har allt!

2010-01-26 @ 21:54:10
URL: http://matlda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0