Boogiefied

 

Hemma igen och rätt mörbultad efter dagens bravader.

Jag är åtminstone smart nog att inte gå ut denna kvällen som en viss partner ska... eller göra en spelning kl 23.00 som en viss annan partner planerar.
Nej, jag ska minsann vara hemma och ta det lugnt med en macka och varm choklad samt läsa i den sista boken i Milleniumserien, "Luftslottet som sprängdes".

Angående dagens insatser så är vi överlag nöjda med tävlingen.
Boogiepremiären blev helt okey någon småmiss och sådär men bra första tävling enligt oss. Konkurrensen var för hård helt enkelt.

I buggen gick det däremot lite bättre då vi gick vidare efter första dansen till semifinal. Tyvärr tog det stopp där även fast vi dansade bättre andra gången. Även här var konkurrensen stenhård, men det gör ju att man vill ännu mer.

Respektive danser finns dokumenterade på film, på så sätt kan vi se oss själva och utveckla våran dans ännu mer. Dagens supertips!

Eftersom vi missade att ta med en vanlig kamera har jag gjort ett tappert försök i att ge er en inblick i hur vi såg ut.
Våran tävlingsutstyrsel ser ni till vänster, mitt lockiga hår och smink ser ni hur tydligt som helst med lite fantasi. Och så lovar jag att vi nästa gång ska ha med åtminstone en kamera.


Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0