outfit of the day



Idag är dagen då min äldre bror fyller 24 år.

Shit, åren går verkligen fort han börjar ju bli gammal. Vilket bara kan betyda en sak, jag håller också på att bli gammal!

Idag var jag in en sväng till stan då jag fick denna fina klänning av min mor. Hon köpte även mig ett par riktigt snygga svarta mockaskor med guldnitar och en stickad klänning, det var rysligt snällt av henne.

Dagen till ära valde jag alltså att ha premiär på denna blommiga lilla sak.

Så nu sitter jag mest och väntar på att hela släkten ska drälla in...

Be true*

Kommentarer
Postat av: lojjsi

sötsnoos hoppas du mår bättre i din magis* <3

2010-01-17 @ 16:04:43
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0