Mysdress in the making


En ny mysdress/pyjamas påbörjades idag den 17:e Januari.

Dagen började med att jag och Lojjan (makeupjerk.blogg.se) vaknade upp och åt frukost. Snart efter tog vi oss en långpromenad ute i det fina snövädret.
Vi var ute och motionerade och pratade i 1,5 timme, givetvis hans det med en snöängel i skogen också.

Efter det att min fina vän hade åkt hem till sig för dagen, fortsatte jag och min moder det vi igår påbörjade, nämligen en mysdress.
Den ska vara i tvärrandig velour i färgerna vitt och ljust rosa. Den kunde tyvärr inte bli klar idag eftersom det fattades vissa smådetaljer som ska införskaffas under veckan.

Jag kan knappt bärga mig till att få krypa i denna lilla juicy couture-inspirerade dress. Ni får som jag, vänta och se.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0