Letter of application



Dagen började med tre timmar i ishallen (tränare) därefter var det vila och mat innan jag åkte in en sväng till stan för att dansa lite Lindy hop.
När jag sedan kom hem satte jag mig vid datorn för att skriva mitt "letter of application". Det är nämligen så att jag inte ger upp min arkitektdröm hur lätt som helst, så nu har jag även valt att ansöka till några skolor i England och Skottland.

Jag kan säga att det inte är det lättaste att skriva ett "letter of application" speciellt inte när man vet att man konkurrerar med britter som har engelskan som sitt modersmål och ägnar sina sista månader på "gymnasiet" med att fila på deras brev.

Det är iallafall tur att man har övat en hel del på brevskrivning under Maltavistelsen. Hur som helst har jag nu fått ihop det första ordentliga utkastet, så alla som känner ett intresse i detta får vänta med spänning på resultatet.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0