Let's dance & film



Jag har precis tittat på let's dance men jag hinner tyvärr inte se klart för nu ska jag köra hem till några vänner i stan för att titta på film. Den hette tydligen cloudy with a chance of meatballs låter minst sagt helmysko, men men man får väl ge den ett försök.

Eftersom det fortfarande är superkallt ute drog jag på mig en tröja som mamma (och mormor faktiskt) har stickat till mig. Härligt varm är den och färgerna förstärker det hela än mer. Mysigt värre!

Jag tycker iallafall det är hur kul som helst att Let's dance har dragit igång igen. Det är ett kul underhållningsprogram med glitter, glamour, glada skratt och roliga karaktärer. Visserligen kryddat med en hel del dans men om man ska vara ärlig är det ju inte det huvusakliga under dessa fredagskvällar, men kul är det!

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0