Kjolmakeri



Idag har jag och mamma äntligen börjat på den kjolen jag länge velat ha.


Dagen har sett ut som sådan att jag efter min frukost åkte iväg till dansklubben för att servera lunch.
Det har nämligen varit landslagsläger här hemma. Det innebär att personer som dansar i landslaget för boogie woogie har fått delta under helgen med stenhård men sjukt kul träning.
Under gårdagen hade de 7 timmars träning medans de idag "bara" hade 4 timmar. Allt är ju relativt!

Efter att jag hade kommit hem vid 15.30 började vi (jag och mamma) klippa till en småblommig kjol.
Det är faktiskt inte så mycket kvar på den så snart får ni se resultatet, hoppas bara den blir som jag tänkt mig!

Jag hittade ingen motsvarande bild på hur jag vill att min kjol ska se ut, men de ovan har åtminstone likheter.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0