Julklappar



Även om vår julgran står kvar lika fin som förut kan vi nog vara överrens om att julen nu är över.

Som tur är har vi kvar fina minnen av julen kanske i form av en present?

Utav min far och mor fick jag bland annat en ny digitalkamera. Det var högst efterlängtat eftersom jag annars bara har systemkameran och den kan man ju inte alltid släpa runt på, än mindre på en fest.
Så ända sedan min förra "slitochsläng" kamera havererade har jag saknat en smidig kameravariant. Så den hamnar på topplistan över bästa julklappar i år.

Jag fick också det här fina armbandet som jag så fint försöker visa upp. Det är från min kära vän Lojjan (makeupjerk.blogg.se).
Det är hon själv som har knepat ihop detta fina och högst personliga armband. Hon gjorde faktiskt fyra stycken, en till sig själv samt tre till sina närmsta vänner.

Vart och ett speglar personligheten av bäraren. Min har mycket svart pågrund av min beslutsamhet och korrekthet men lite motsägelsefullt finns många runda former och en blomma som visar min mjukare sida. Fjädern är lite av Lojjans signum och det som alla våra armband har gemensamt.

En högst intim present vilket alltid är välkomnande.

Jag fick frågan hur en avokado smakar: Och svaret är enkelt, nästan ingenting, det är därför den passar så bra att fylla med vad som helst. Det man gillar helt enkelt!
Avokadon är mycket fettrik, dock innehåller den nyttiga fettsyror så den är väldigt hälsosam för oss människor.
Obs! Ge EJ  fåglar, då det är direkt giftigt! Undvik att ge det till djur överhuvudtaget.

Be true*

Kommentarer
Postat av: Lojjan

Vad roligt att du tyckte om den * <3

2010-01-14 @ 06:46:32
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0