Vill ha




Det senaste på min "villhalista" är en playsuit från TopShop.

Hur gullig och charmig är inte en klassisk playsuit?
Jag är då helt förälskad i detta söta och faktiskt mycket praktiska plagg.

*Du får en färdig outfit på ett litet kick
*Funkar hur bra som helst till stranden,
*lika väl som ute på party; uppdressat med ett par snygga klackar, hollywoodlockar och lite bling-bling.

Respektive playsuits och skor kommer från min favoritbutik TopShop. Den rödblommiga finns att få tag på hos TopShop's webshop, även en gräddvit sockersöt playsuit finns tillgänglig.

För att dressa upp den klassiska skulle jag matcha med ett par riktigt kaxiga skor för den rätta balansen.
Nitar eller varför inte pälsskor med zebramönster? Helt min melodi.



Be true*

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jumpsuiten var riktigt snygg ;D

2010-02-11 @ 14:24:55
URL: http://emawa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0