Disslista

 

Nu tänker jag göra min livs första disslista och med en enda punkt.

  Disslista:  

*Magsjuka

Det var i Onsdags natt som jag insjuknade i denna förtjusande sjukdom och idag 3,5 dygn senare är jag fortfarande helt slut.
Det finns inget som kan suga ut all din energi som en riktigt mysig maginfluensa.

Så här sitter jag nu helt glåmig och urholkad, småyr och uttråkad. Ja, inte har det varit mitt utséende till fördel iaf var så säkra på det.

Dessutom missade jag min pojkväns spelning i Fredags där jag skulle ha varit med och gjort en charlestondans bland annat.
Tur i oturen var ändå att min "boyfriend" överlevde spelningen, inte frisk dock, men spelningen gick bra som tur var. För ställa in sin egen privata spelning med drygt 300 personer... njae kanske inte det roligaste att göra. Så jag antar att någonstans får man väl ändå vara tacksam.

Be true*

Kommentarer
Postat av: Moa

Men lilla gumman vad tråkigt! Hoppas det är bättre med dig nu! Finns nog inget värre än magsjuka :S

2010-02-23 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0