Chokladbollar



Mmm! Chokladbollar är smaskens och dessutom ganska roligt att göra, iaf om man är två.

Ikväll fick jag äntligen göra mina efterlängtade chokladbollar.
Ända sedan jag blev frisk har jag vart enormt sugen på att rulla dessa godbitar och nu fick jag äntligen med mig min pojkvän på detta. Eller nåja, han fanns med i rummet iaf, hällde i kaffet och mixade en gång.

Dock misslyckades första kaffebryggningen och sedan blev det för mycket kaffe i. En hel del havregryn fick väga upp det, så dem blev något torra och så att säga "rika" på kakao. Men samtidigt, vad smakar inte bättre än chokladbollar bakade med lite kärlek?

-Och ja, jag var bara tvungen att smaka på en av bollarna innan fotot togs.

Be true*

Kommentarer
Postat av: Lojjan*

jätte gott och mysigt!

2010-02-25 @ 07:12:52
URL: http://makeupjerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0