Nu tar jag mitt pick och pack och drar!



Äntligen ska man hem till kära Sverige igen.

Imorgon 13.10 åker jag från Edinburgh flygplats. (förhoppningsvis, det har ju varit en hel del problem med inställda flyg och förseningar)

Jag får ta bussen tidigt imorgon 07.45 troligtvis, alla bussar är ju så försenade hit och dit nu. Det är ju snö i Skottland, Oh no!

Ex. på problem som uppstått:
* Skolan stänger tidigare så att vi inte kan jobba på det vi behöver. Orsak- oklar!
*Ett rör brast i tvättrummet vilket resulterade i att hela nedre plan vid entrén var översvämmad. (där jag bor alltså)
* Taket har rasat in i en byggnad alldeles intill vår skola, där vi exempelvis har vår matsal.

Jah! Storbritannien är så väl rustade för snö! (lika överraskade varje år!)

Så det ska bli så skönt att få komma hem till kära Sverige där allt fungerar som det ska.

Saker jag ser fram emot:

*Luciauppvisningen i Hammarö ishall (första gången man själv inte är med)

*Köpa julgran och att klä den.

*Lussefika

*Bokad massage för min stackars arkitektrygg.

*Julafton

*Juldagen hos farmor + att Perry & the Travellers spelar i Munkfors samma dag, helt perfekt!

*Annandag jul, Rough Diamond club på koriander- temat är 50-60-tal, wanna join?

*Nyår (dock ingen aning om vad jag ska göra än)

*Träffa vänner, familj, pojkvän, min lilla Ture - det blir supermys i år!
(vi kan ju försöka ignorera alla mina skoluppgifter, åtminstone ett litet tag...)

Puss puss
See you soon!

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0