Is & skum




Jag och min bästa vän Lojjan har suttit i ett badkar idag.

Jag vaknade upp vid tiotiden, åt frukost sa hejdå till min pojkvän för att sedan färga min utväxt, duscha och raka benen.

Efter detta valde jag ut en bikini och började sminka mig.

Vad är detta, smink och bikini?

Jo det är nämligen så att jag och Lojjan har medverkat i Perry&theTravellers nya musikvideo.

Vår roll var att sitta i ett badkar och "mysa" med en av gitarristerna (Andy) då sångaren (Perry) skulle komma inspringandes och hämta upp honom.



Vad dum man kände sig, först så skulle vi se förvånade ut när perry kom in och sedan besvikna när Andy sprungit ut. Fan, jag är ingen skådespelerska!
Så man får väl se om det blev bra när dem publicerar videon, eller om det är något man får skämmas för resten av livet.

Spänningen är oliiidlig!

Direkt efter detta jippo åkte jag iväg till Hammarö ishall där jag tittade på konståkningens årliga julshow.
Det var jättekul att träffa alla igen men det kändes lite konstigt att själv inte var med, det är första gången i mitt liv som jag inte har varit med (både som tränare och åkare).

Det var sjukt mycket folk i år!  Superkul verkligen.
 

Ovan: Johanna Forsberg och Melissa Mc Intyre Andersson.
Två av våra tre A-åkare i klubben. (A-åkare = bästa tävlingsgrupp)

Nu har jag ätit spenatsoppa, jag känner mig lite seg och hängig, inte från soppan alltså, utan från min förkylning. Hoppas jag blir frisk snart, nu när jag är hemma i Sverige och allt :)

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0