White room



Ett "White room" eller snarare ett "White corner" har jag skapat idag.

Jag var så trött på min rosa morgonrock som alltid låg framme någonstans i rummet, därför gjorde jag mig en tripp till vårat kära IKEA. Där hittade jag en uppsättning stilfulla krokar som jag snabbt monterade ihop och fick min far att sätta upp på insidan av dörren.

Sedan ett tag tillbaka har jag velat ha en vit morgonrock och den önskan blev än starkare då jag såg hur min rosa skar sig mot allt det vita. Jag nämnde det till min mor som då tog fram denna vita helt nya mjuka morgonrock!  

Hon hade tydligen köpt den för någon dag sedan för endast 50 kr, hur passande var inte det?

Så nu har jag ett snyggt, lugnande och vitt litet hörn med en fluffig ny morgonrock som bonus.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0