Sötare än socker

Dags för en sockerkick!

TURE

Här hoppar han omkring och gräver i växthuset efter att mamma lagt ut ett nytt lager torv.

På våren får han alltid skutta någon/några timmar om dagen i växthuset innan det är nog varmt för honom att vara i betesburen. Detta gäller givetvis innan mammas tomater kommer in i bilden och innan det är för varmt i växthuset.

Här sitter han lite snopen efter att jag precis lämnat växthuset. -"Får inte jag följa med?"


Han testar att se lite extra ledsen ut med hängande mungipor.


Här sitter han i mitt knä med snyggaste selen ever! Svart läderimmitation med guldnitar och kopplet är prytt med några väl placerade strasstenar.
Coolaste killen i stan!
 
(Ser ni hur han får placera sina framben alldeles för brett isär? Haha...)



Tror ni att jag kommer att sakna honom eller?
Det värsta är att man inte kan förklara varför och hur länge man är borta.

Be true*

Kommentarer
Postat av: Elkin

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VAD SÖT!!!!!!!

2010-08-26 @ 09:33:29
Postat av: Amanda

nawww så söt :)

2010-09-02 @ 15:35:17
URL: http://manndiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0