Smoke & Honey


Igår kväll/natt var jag hemma hos en kär vän som nyss fyllt år. Det var grillning för hela slanten och med trevligt sällskap blev det till en superkväll.

På eftermiddagen förberedda jag min grillning genom att marinera tunt skivad kyckling.
Jag använde mig av en färdig marinad med smak av Smoke&Honey till det rev jag lite limeskal.

Det blev fantastiskt gott, jag åt det till grekisk sallad och en hemmagjord potatissallad.





Igår kväll passade jag på att ge min seglart-shirt en sista chans.
Jag har nämligen aldrig använt den och därmed tänkt rensa bort den vid ett flertal tillfällen, men någonting har alltid fått mig att ändå spara den i sista stund, den är ju så underbart optimistisk på något sätt.

Och jo nu får den nog hänga kvar i garderoben ett tag till för jag gillar den!





Jacka från TopShop.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0