PARTY!



Wohoo!
Den 27 Augusti är datumet då ni ska befinna er hemma hos mig.

Vi ska fira mina 21 år i livet och att ni dessutom snart slipper min galna och enerverande personlighet inom nationens gränser.

Det blir alltså ett födelsedagsparty och en avskedsfest i ett.

Dem som är bjudna?
Alla som jag gillar och ni vet nog vilka ni är vid det här laget.

Det är lite av en självinbjudande fest och givetvis får man ta med sig sina respektive så länge dem inte är utvandrande huliganer med tvetydiga personlighetsrubbningar.

Ex. på godkända folk:

Gamla klasskamrater
Gamla rumskompisar
Gamla kompisar

ahh.. gammalt folk helt enkelt!

Det enda ni behöver göra är att sprida detta till alla våra vänner och anmäla om ni vill/kan komma.

Det kommer att finnas små men än så trevliga dansmöjligheter, där kan man dansa, bugg, boogie woogie, Lindy hop, disco och fågeldansen. Alla är ni välkomna på mitt dansgolv.

Kvällen börjar någon gång mellan 7-8 och fortsätter så länge våra ben håller oss uppe, eller en stolsrygg... eller en något stadigare kompis.  Möjligheterna är oändliga.

Men försök åtminstone att se hyfsat respektabla ut.



Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0