Home sweet home



Klockan 19:55 igår var jag äntligen hemma igen. Borta bra men hemma bäst!


Från burlesqueshowen

Förutom att vi gick Competition & Show på dagarna fanns det en hel del att roa sig med på kvällar och nätter.
Bland annat gick jag för att se en burlesqueshow, gick på en kvällskurs i burlesque en dag och showgirl en annan.

Givetvis var det socialdans hela nätterna för dem som hade energi över. Själv orkade jag inte med mycket socialdans då Show & Comp. krävde en hel del energi.

Kul men slitsamt!

Denna bilden är från sista dagen på Herräng, man var lite sliten alltså.... själv sov jag i en utemöbel med huvudet vilande på min resväska.


Be true*

Kommentarer
Postat av: Isabella

Åh vad avis jag är! ville så gärna gå men var tvungen att jobba;(

2010-08-12 @ 14:49:29
URL: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0