Bas kläder + Godisunder



En lite tidig födelsedagspresent kan man säga.

Min kära mor gav mig en liten shoppingrunda i present idag.

Det blev två finstickade saker som kommer att vara perfekta i höst när jag tänker köra mycket lager på lager.
En ljusbeige body att ha under korta t-shirtar och ett par jeansleggings/stretchjeans som är supersnygga och användbara närsom på året.

Body: 79,50 kr REA, (Lindex)
Grå hålstickad tröja: 79,50 kr REA, (Lindex)
Svart finstickad tröja m. djup urringning: 49,50 kr REA, (Lindex)
Stretchjeans: 199 kr.

Psst! Stretchjeansen är köpta på barnavdelningen= billigare! (Mina är strl 164 finns upp till 170)

Goda under



Åtta underbara par, 20 kr styck.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0