Röntgen samt Elektrifiering

 

Ja det är inte så hemskt som det låter.
Det är bara så att jag nu varit iväg till tandläkaren för att kontrollera att inga tandrötter blev skadade efter det lilla missödet på isen för 1,5 vecka sedan.

Det blev tre röntgenplåtar och som tur var såg bilderna fina ut. Han gjorde även ett litet "elektrifieringstest" för att kontrollera känseln.
Det var faktiskt lite småläskigt, eller obehagligt åtminstone och ja jag hade känsel!

Men detta blev bara uppvärmning för vad resten av dagen skulle erbjuda. Jag var nämligen vikarie på högstadiet!
Nej då jag bara skojade, det gick alldeles fin fint. Tre lektioner i engelska med tre olika klasser, en sjua en åtta och en nia. Hur kul som helst.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0