Missad buss


Foto:Leah

Okey det kanske inte låter som en jättegrej, men högst ovanligt för min del.

Jag sprang hela vägen till bussen men han inte, försökte ringa till min vän som redan satt på bussen, inget svar. Det visade sig att hon hade glömt mobilen hemma. *suck*
Så då var det bara att knalla hemmåt, erkänna mitt missöde för min mor och ta bilen istället.
Sedan fick jag möta upp vännen på torget innan vi lugnt kunde köra vidare till spelhålan för kvällen.

Efter många om och men hade vi iaf el lugn och trevlig kväll tillsammans med ordspel och flummeri.

Så kom ihåg att en dålig början, bara kan leda till något bättre. (nästan alltid iaf)

Be true*

Kommentarer
Postat av: Elkin

ååh äntligen haha :D !

2009-09-17 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0