Klädmatchning

 

Förutom att jag har varit till arbetsförmedlingen två gånger idag har jag även hunnit med lite klädplanering inför helgen.


Det är nämligen så att jag och min dansspartner ska tävla i bugg. Tävlingen går av stapeln på Lördag i Tanumshede på västkusten, men innan det är dags för tävling måste man ju bestämma matchande kläder. Inte alltid så lätt må jag säga.

Tillslut kom vi fram till tre alternativ som vi kände var okey, varav en med lite mer humor i. Vi tar med de tre förslagen till träningen imorgon för att se vad chefen har att säga.

Wish us luck!

Be true*

Kommentarer
Postat av: lojjs

När ska vi börja jobba ?;)

2009-09-30 @ 06:43:23
URL: http://www.makeupjerk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0