Ballängtan


Versace

Jag vill gå på bal.
Jag har en sådan enorm längtan till att gå på bal. Jag menar bal är väl något alla flickor drömmer om, men just nu har jag fått en extra stor längtan till bal eller "finparty" åtminstone.
Tar man dessutom en titt på dessa "flowy dresses" från Versace, ja...suck*

Inför min bal på gymnasiet hade jag två visioner, elegant 40-tal och bohemisk sagoprinsessa. Eftersom det blev en riktigt puffig korallrosa sagoklänning känns det inte mer än rätt att nu få bära fram min 40-talsvision.

Så låt oss säga att har ni en bal, sittning eller kanske ett finparty på lager, ja då vet ni precis vem som väntar en inbjudan...

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0