Sprutan



Det räcker med att använda bestämd form av ordet spruta, för att man ska veta vad jag pratar om.

Idag masade jag mig nämligen iväg till vårdcentralen för att få vaccin för den såkallade svininfluensan. (Se så fint jag posar med mitt fina plåster.) Så nu kan jag sälla mig till de dryga tre miljoner svenskar som har blivit vaccinerade.
Det gjorde inte alls ont att ta sprutan men man blir lite öm i armen efteråt. Fast om jag inte känner något mer än detta kommer jag lindrigt undan.

Ska du vaccinera dig?

Be true*

Kommentarer
Postat av: elkin

ja då kommer du allt lindrigt undan ja :o ! ja fick feber och allting :(

2009-11-27 @ 21:45:59
Postat av: lojjan

Fina bilder! :)

2009-11-28 @ 10:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0