Red lips



Rött, kärlekens färg, julens färg, 40-tal?


Oavsett kan vi vara överrens om att rött är en färg som berör. För mig representerar den värme, passion och glädje.
Vad passar då inte bättre än att måla dina läppar i en härligt mörkröd färg.

Själv så införskaffade jag mig ett medelrött läppsift från VivalaVida samt ett ett mörkrött läppglans från samma märke. Jag letade egentligen efter ett svartrött läppstift men hittade inget, därför blev det ett mörkrött läppglans för att få lite samma känsla.
Jag är dock fortfarande på jakt efter det perfekta svartröda läppsiftet.
Kaxigt värre.

Läppglans, Viva la Vida 60 kr. (mörkrött)
Läppstift, Viva la Vida, 60 kr. (medelröd)

Be true*

Kommentarer
Postat av: lojjs

jag med!

2009-11-20 @ 17:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0