Nr 2



Ja och så var det dags för utklädnad nummer 2 och därmed den sista för denna halloweenhelg.

Med egentillverkade vingar en tidigare konståkningsdräkt och lite fjädrar förvandlades jag ikväll till en "dark angel" eller vad man nu vill kalla det.

Jag och vännen på bilden, som för övrigt var grevinnainspirerad, han med diverse saker under dagen. Först var vi in till stan och köpte presenter, klänning och fixade diverse saker som skulle ordnas för kvällen.
Effektiva var vi, ojah!

Hoppas ni hade en kul Halloween!

Be true*

Kommentarer
Postat av: lojjan

Nice outfit!

Jag tänkte om du ville köra en till photoshot, om du kommer hem till mig och så fotar vi lite på nått fint ställe här, och så kanske du vill hjälpa mig med matten också. Om du har tid och lust! kram

2009-11-01 @ 10:28:18
URL: http://www.makeupjerk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0