Lindykurs



Dagen har varit lite som en Gott&Blandatpåse, varierande och smaskig.


Först efter gårdagens bravader, vart det fem timmars sömn innan klockan återigen ringde.

Det vara bara att masa sig iväg till ishallen där jag tränade klubbens grupper 2,5 timme.
Sedan åkte jag direkt till danstävlingen här på ön. Jag jobbade mer eller mindre hela dagen med att gå med domarpapper tillsammans med några tjejer.

Sedan var siktet inställt på UNO i stan, där hölls en gratis Lindykurs för dem intresserade. Otroligt kul var det! Det får vi tacka Sanna och Jonas för. Tack!

För att avrunda dagen dansade jag och min buggpartner, på mitt "enorma" vardagsrumsgolv, för att få in den rätta känslan för morgondagens tävling.
Kom gärna och titta:
Plats: Hammarlunden skola
Tid: ca. kl 12
entré: 60-70 kr

Välkommmen

Be true*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0