Filmspelning



Avslutningsfest för en filminspelning, ja något sådant var det som jag blev meddragen på.

Ikväll umgicks jag med mina två främsta Lindyvänner. Det blev en kväll fylld med härlig livemusik, bra musik i allmänhet, ofrivilligt stearinbad och ett pladaskfall på ett blött dansgolv.
Och nej, det var faktiskt inte jag som låg och sprattlade på dansgolvet! Dock vart jag den som föll offer för stearinbad. Någon råkade sparka till en marschall och dränkte hela min ena känga i stearin.

Den helt underbara klänningen kommer givetvis från monki. Den fick jag låna under kvällen av en snäll vän som medverkade till denna händelserika afton.

Be true*

Kommentarer
Postat av: Ann

Åh, nu blir jag jättenyfiken på vem det var som ramlade! Jag minns ju som sagt inget alls av kvällen. Snygg klänning också.

2009-11-18 @ 19:14:40
URL: http://www.derknackarsch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0