Veckans partyoutfit



Ikväll blev jag meddragen till någon fest där jag träffade tre ybercoola killar.
De hade helt egna stilar och var hur sköna som helst att snacka med. Det var som att de representerade olika epoker, 70-tal 80-tal och.....Dileva kanske?
Hur som helst har de min fulla respekt för att de som jag (även om de var snäppet mer extrema) kör sin stil ,no matter what. Under kvällen fick jag bland annat frågan: Hur tänkte du egentligen när du satte på dig de där strumpbyxorna?
Ja, att jag tyckte det var snyggt kanske...
Veckans partyoutfit bestod i varje fall av en svart klänning från Gina, svart cardigan och strumpbyxorna som skapar frågor hittas på Åhléns. Till det hade jag svarta tygskor och ett tunt svart hårband.

....och ja jag vet att jag behöver putsa spegeln, det ligger bara inte på min prioritetlista 1.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0