Veckans outfit

 
Klänningen i sidenimmitation
är från Ellos och nagellacket
är från Mavala.


Förutom att vara sjuk även idag har jag förgyllt min dag med att faktiskt gå på min kusins kalas ikväll. Jag kände att jag var tvungen att göra något, man blir ju helt galen av att bara vara inne hela dagarna och zappa.

Under dagen när solen sken och det faktiskt var riktigt behagligt att vara ute, passade jag på att sitta i gräset och titta på när mamma planterade lök. Jag satt till och med och försökte att pricka med löken i de hål mamma hade gjort. Det funkade faktiskt, fast bara två gånger iof, men jag träffade i mammas handske en gång, det måste ju ge någon form av extrapoäng.

Sedan bestämde jag mig för att fota loss litegrann. Ture och trädgårdens blommor fick falla offer för detta. (Bilden ovan var en av dem bilderna.)

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0