these shoes are made for walking...



...or not, kanske. Hur som helst är det dessa skor jag har hållt hemliga tills nu. De är köpta på Bianco footwear och finns även i brunt utförande med mässingfärgade nitar vilket också var sjukt snyggt. Tyvärr finns inte den svarta kvar i strl 38, då jag köpte dem sista (ibland har man tur).
Det är bara ett par, jag är inte så galen att jag skulle köpa två par... nåja, vi låter det vara osagt.

Hörrni, det är kanske nu man skulle ha gått på sex&thecity-premiär ( internal* ) För tro det eller ej, men dem är typ 2 cm högre.

Dessa ubercoola skor står nu på hedersplatsen i min glasskohylla och ger mig en liten kick av glädje varje gång jag går förbi, dem är det första jag ser när jag vaknar och det sista jag ser innan jag somnar. Det är så man får valuta för pengarna people.

Jag blir hellre dumpad i dessa klackar än att hitta mitt livs kärlek barfota.

Be true*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0